3 Mayıs 2012 Perşembe

Yerli Film İzle


Online film izlemek için kaliteli site bulmak için Google'de araştırma yaparken rastladığım bir siteden bahsetmek istiyorum. Sinemalarda izlemeye fırsat bulamadığım bir filmi arıyordum. İlk önce sıralanan sitelerde teker teker gezmeye başladım. Şimdi buldum dedikçe ya filmin fragmanı ya da bir iki fotoğraf ile filmin konusunu anlatan bir kaç satır yazıyla karşılaşıyordum. Tam ben bu filmi internette bulamayacağım fikrine kapılmaya başlamıştım ki http://www.onlinefilmizle.com.tr/ sitesine rsatladım. İzlemek istediğim film 4 part olarak kendi sunucularına yüklenmişti. Büyük bir heyecanla filmi zilemeye bşladım. Film gerçekten HD kalitesinde orijinali kadar düzgün ve temizdi. Filmin arasında ne bir reklam, ne bir duraklama ya da takılma yaşamadan 4 partı da kesintisiz izledim. Sitedeki diğer filmlere de göz atmak istediğimde baktığım her film çok kaliteli görüntü ve çok kaliteli ses ile beni mest etti.
Siz de günü birinde online film izlemek isterseniz başka yerde aramanıza gerek yok. onlinefilmizle.com.tr size yeter.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder